poniedziałek, 3 marca 2014

Kiedyś musiało się to stać :)

Wypadałoby napisać kilka słów o zmianach, które wprowadziłam w swoje życie :)
1. Tymkowi zmieniliśmy szkołę - do odważnych świat należy! Od drugiego semestru Tymek chodzi do szkoły 7 min. W skrócie można powiedzieć i ja,i on jesteśmy szczęśliwsi. Tymek "żyje", w końcu jest u siebie i sam tworzy swój świat.
2. Wracam wcześniej do domu, aby syn miał mamę - bezcenne! Jeżdżę z Marią do pracy. Ona od września też będzie miała 7 min. do szkoły.
3. Czuję sie dobrze, planuję, staram się o wszystkim pamiętać, poświecam czas Rodzinie i pracy.
4. Jest dobrze.
5. Nie mam potrzeby pisania już o sobie i dzieciach w sieci. Nie mam czasu na blog o swojej pracy - choć mogłoby być to ciekawe, jednakże rezygnyję i z tego miejsca w sieci.
6. Jestem do znalezienia pod stałym adresem w szarym domku ;), numerem telefonu dla znajomych, na FB - w moim obecnym miejscu pracy  Akademia Montessori.
7. Cenię sobie coraz bardziej prywatność i przeżywanie wspaniałej codzienności poza Internetem.

Serdecznie wszystkich pozdrawiam,
EveTymar

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz